2018年4月24日 星期二

大圍壹級日本料理 街坊價嘆好和食

上次喺大圍搵到間平靚正嘅日本嘢,我個返鄉下(I mean日本)仲多過我嘅老死又話想去試下,諗起又好耐無喺果邊踩單車,就決定踩完單車再過嚟吔。



以前運動完可以大吃大喝,而家老喇,反而係攰到食唔到咁多嘢,就揀啲特別想食嘅啦。

魚生飯本來就唔特別,不過呢碗山形角切魚生粒珍寶赤蝦飯($68),多出嚟隻蝦就真係夠大隻喇,純目測佢有成六吋長兩隻手指粗,蝦肉口感結實帶黏性唔會霉爛,再啜埋個清甜嘅蝦腦,感動。魚生粒就符合預期,都係三文魚吞拿魚油甘魚呢啲,睇個色澤都知品質唔錯,魚生粒嘅份量甚至乎多過飯添﹗


魚生赤蝦用料足

點刺身飯可以換購三文魚頭鮫($30),我係相當鍾意食三文魚頭嘅,應該話我鍾意食熟嘅三文魚多過生嘅,因為煮過嘅三文魚啲魚油逼咗出嚟更好食。有時啲餐廳嘅燒三文魚頭,就真係得個頭無肉食,呢度仲有埋個魚鮫位,價錢相同肉量Double up。雖然魚頭係樣衰咗少少,但食落去肉質就好細滑,而且魚頭皮(唔係柒頭皮)燒得香脆嗦嗦聲。而魚鮫就幾厚肉,魚肉夾起嚟唔會散但入口即融,又伴隨住魚油嘅甘香,呢個價錢真係自己整都無咁平。


脆皮魚頭夠抵食

明太子手羽($48)個樣脹卜卜好似BB嘅雞髀仔咁,賣相相當吸引,見佢咁脹卜卜就知裡面釀咗唔少明太子啦。雞肉咬落去雖然肉汁唔多,但肉質唔會霉,雞皮如果再脆口啲就更好。裡面嘅明太子份量同預期一樣多,辣味唔會好強,加杯啤酒就爽喇。
 
少辣雞翼好送酒

今次食嘅款式同上次唔同,不過一樣水準唔錯,尤其係呢度價錢夠街坊,又唔使係旺區排大隊,同埋我喺度返屋企仲快過由旺角返呢。

價錢:約$80

沒有留言:

張貼留言