2018年7月15日 星期日

長沙灣新華茶餐廳 已經唔及舊時好

茶餐廳雖然唔會係香港絕跡,不過老字號果啲就真係越嚟越少,年中都執咗唔少舖頭囉…呢間新華以前返工就間唔時食,都係其中一間出名嘅老舖喇。



舖頭門口有麵包櫃,有時仲會遇到新鮮出爐貨,唔知而家仲有幾多茶餐廳兼賣麵包呢?



入到去人頭湧湧生意好,唯獨是擔心無位坐,不過好在香港人出名能屈能伸,搭枱根本唔係問題。



餐廳歷史唔短,不過餐牌又幾乾淨。



睇清楚個餐牌仲係用緊七位數字嘅電話,logo係用舊時右到左嘅寫法。



餐牌表面無與時並進,不過價錢有。有啲款式你聽過但未食過,有啲無價錢嘅相信已經被時代淘汰無得再食。



麥兜裡面經典橋段,常餐=特餐=午餐=快餐=晚餐,其實真係改少少嘢咋。最後就揀咗特餐。



首先嘆返杯奶茶先啦,色澤就唔錯啦,入口茶味唔算太濃但唔澀口,質感亦都細滑而帶奶香,老字號啲奶茶通常都有返中上水準。



火腿奄列送到,加埋一個迷你餐包,餐包唔係自己做可忽略。奄列用嘅油都幾多,所以煎出嚟幾靚切開仲有蛋漿,火腿絲唔會凍冰冰,作為老字號呢啲基本功真係唔衰得。



沙嗲牛嘅牛肉大概五六塊,食落口有啲韌,不過咁都好最少無畀鬆肉粉乸到無咬口。沙嗲味同以前比就遜色咗,花生香唔夠濃,沙嗲汁都比較少,好在公仔麵唔會煮到爛晒,整體都叫尚可。



而家乜都加,所以佢價錢同喺度返工果陣比貴咗好正常,不過沙嗲牛嘅味道實在無以前咁濃味,可惜啊可惜。

價錢:$37

沒有留言:

張貼留言