2017年11月3日 星期五

太子老夫子餐館 現代式懷舊情懷

我諗喺香港地,老夫子算係人所皆知嘅卡通人物,知道佢開咗餐廳就自然好想去,耐人尋味下都好呀。一上到去都估到會有好大隻老夫子喺度恭候大家, 咁啱到咗萬聖節仲有萬聖節版本添。



舖頭外仲見到啲老夫子公仔可以購買,隻大番薯都真係幾得意,之不過我又唔想抱住個老男人瞓覺囉,就算要抱都抱陳小姐下話。


內部嘅裝修都幾現代化,如果唔係用老夫子,而係一啲現代藝術畫作,我估大家都以為係高檔西餐廳。


你咁樣望住我會唔好意思食嘢囉~



另外有一間好大嘅房畀一班角色包圍,睇到有啲眼花添。



仲有架好啱小朋友坐嘅車型餐區,隔開班小魔怪一流呀﹗



係時候叫嘢食,個餐牌都係老夫子嘅嘜頭,果然係主題餐廳。另外萬聖節自然有應節嘅菜式啦。


揭開餐牌第一件事係搵下耐人尋味喺邊同係咩,原來佢係瑞士汁乳鴿一隻,究竟兩者有咩關係呢?實在係耐人尋味。


其他菜式名同食材一樣近乎完全無關係,純粹玩味性質,當學下四字成語吧。


先叫杯嘢飲,呢杯係道高一尺(秦先生玩意:菠蘿黑鑽石特飲)($48),咁其實黑鑽石即係涼粉,雪碧菠蘿涼粉飲落唔會有咩特別,但有大大個棉花糖喺上面,呃吓like係唔錯嘅。



叫坐享其成($88)嘅瑞士汁牛河,同干炒牛河唔同,瑞士汁牛河屬於濕炒河,其實我就鍾意干炒牛河多啲嘅,但瑞士汁又真係港式西餐風格,打和啦super。佢瑞士汁嘅量我覺得多咗少少,但味道甜就唔會難入口,同埋都幾大兜河粉,菜心大條及清甜無渣,牛肉份量亦唔少食落唔會柴口,唔錯啦。


身為食肉獸唔會食碟牛河就飽肚,食返塊扒先啦,叫入木三分($198)嘅精選西冷牛扒,相當大塊同厚身,叫咗五成熟亦都做得到唔生唔熟,食落去幾嫩口唔會韌或者有筋,唯一唔好係肉味稍淡,個人比較重口味無辦法。



叫百發百中($80)嘅法國焗田螺,見佢無咗個殼,同埋以價錢嚟計田螺就應該係罐頭喇,不過佢有個蘑菇喺底,睇落又有啲似田螺殼,咁嘅做法幾細心我幾欣賞。田螺唔會太細隻,鹹鹹哋配埋蘑菇嘅清甜都幾夾,不過我個重點完全放咗係底下薯蓉度,牛油焗薯蓉嘅惹味真係以行動證明係做好。



埋尾唔少得甜品,叫得意忘形($118)嘅香橙梳乎厘就夠晒大個,而且仲有老夫子喺上面添,不過因為係男人我就好捨得切開佢嚟食嘅。



切開個梳乎厘睇吓,裡面做幾綿細嫁。食落去口感亦都一如外表夠鬆軟,味道又唔會太甜,裡面仲有啲橙皮添,水準唔錯。不過橙味就唔算太突出,可以落更多橙皮就更好啦。
 

通常主題餐廳都係貴夾唔飽,有時啲裝修仲呃鬼你,不過呢度裝修就相當落本,另外以主題餐廳而言食物價錢算係公價,份量無話呃秤,食物質素亦合格,雖然會比普通餐廳稍貴一啲,但鍾意老夫子嘅人亦不妨嚟影相打卡。

沒有留言:

張貼留言