2017年11月27日 星期一

大圍壹級日本料理 第一冬菇和食亭

一年之中總會去車公廟同車公吹下水,但通常拜完就行去沙田又或者出旺角搵食兼返歸, 今次就試下喺大圍搵食發掘新嘢。查查下見到原來沙田都有唔少冬菇亭熟食亭,而呢間號稱係全港第一間冬菇亭賣日本料理,偽日本人當然要去會一會佢。舖頭出面就係美林巴士總站,一出去就有巴士出觀塘,啱晒我。



對冬菇亭嘅印象主要都係大牌檔,大概係普通乾淨同埋食小菜飲大啤,男人嘅浪漫咁嘅格局。呢度似乎開咗唔耐,睇落地方就幾整齊,大圓枱吧枱卡位都有,一家大細嚟又得,情侶偷食…呀唔係,搵食都唔失禮。



我哋得兩個人自然睇下有無二人套餐食啦,佢有三款二人套餐,睇落就相當豐盛,而且下面寫住免加一添, 不過近期手頭緊都係慳住食好啲。



然後我睇中咗呢個自選配搭晚餐,選擇都幾多而且仲可以加小食,價錢又唔貴。朋友想食忌廉蟹肉薯餅我又啱,我想食餃子佢又吔,見張點菜紙無寫只可以加一客,膽粗粗點晒兩款兩客,得咗,實係車公保佑。




小食當然會上枱先啦,忌廉蟹肉薯餅同餃子我就點都唔信係舖頭自己整嘅,但呢個唔重要,最緊要佢夠熱辣辣,薯餅外脆內軟,餃子亦香脆飽滿,入貨嘅水準都唔錯,食得過。


炸物水準係唔差

喺咁多款丼飯中其實我想揀雲丹丼飯同油甘魚飯,但哪有錢?就淨係揀咗香蔥油甘魚飯($68),希望唔會揀錯。個丼飯一上枱就知無死錯人,油甘魚可以見到泛出油光,魚生片切得夠厚身之餘仲有五片之多,以呢個價錢就真係相當抵食。油甘魚味道鮮甜肉質細嫩,白飯軟硬適中外仲加咗唔少飯素,有良心呀。


厚切肥美有光澤

朋友就點咗個蟹丼($88),就咁睇條小蟹柳都幾似蟹腳,不過佢始終都係扮晒蟹。唔計蟹柳其實個飯都充滿咗蟹肉同蟹籽,佔咗碗飯嘅三分一,但講到味道就唔及最珍貴嘅松葉蟹膏,清甜鮮味得嚟唔會帶腥味,成碗飯嘅精華所在啊﹗


豐盛蟹飯味道讚

原條嘅燒魷魚筒($88)有我前臂咁長,夠大隻。魷魚爽口彈牙唔會霉,而且醬汁量點到即此,味道亦唔會太濃郁,可以食到魷魚原有嘅鹹鮮,加多杯啤酒就更好喇﹗


爽口魷魚夠大條

如果話冬菇亭搵到中式正嘢無人會意外,呢間據稱第一檔冬菇亭日本菜嘅驚喜就夠大喇,以呢個質素係旺區食相信都要貴返兩成先抵返租金。

價錢:約$180

沒有留言:

張貼留言