2017年10月28日 星期六

建行(亞洲)香港美酒佳餚巡禮2017

香港美酒佳餚巡禮係每年一度嘅盛事,我都唔記得去咗幾屆,總之西九、啟德同中環三地都去過晒,論到地方就一定係中環方便同闊落嫁喇,不過迫人買飛呢樣就唔好囉,如果好似西九果陣咁,免入場費而又自己帶杯,可以係場內買品酒券,其實可以慳返更多人力物力,而且減少咗好多混亂情況,連排隊都畀人搞到排錯隊…Anyway,今年我抽到免費品酒證,慳返兩舊水。





入場分開現場購票同已購票,呢個係幾好,但已購票果度又分三條隊即刻混亂到七彩



今年係金鐘方向入場,估計應該比中環方向少人,不過入場位係zone c就唔係我嘅焦點所在,呢支sanrio招紙嘅酒我係唔會買嘅…



荔枝酒似乎唔錯,但啱啱入場當然係睇定啲



呢啲我就有興趣喇﹗築地山貴水產本身都有餐廳喺灣仔,但出嚟擺檔又另一番風味啦,同埋你唔好意思入餐廳叫得少少嘢食,但擺檔口無所謂嘛



呢個亦都相當吸引﹗平時淨係兩塊扒可能都要$300了,仲賣埋大蝦畀你添,唔知之後幾日有咩優惠呢?



返咗香港就好耐無飲過生啤,香港太貴喇﹗既然一場嚟到就飲少少啦。



呢個little creatures brewing隻天使都幾抵死,啤酒聞落去有啲蜂蜜嘅氣息,甜而不苦,都唔錯



賣熟食嘅攤檔永遠都係排長龍



但有啲太普通嘅習慣掠過,又係芝士…



星河酒都出現咗最少三年,呢啲睇落靚嘅客源應該都係女性居多,咁就九成都係甜嘅



對我嚟講如果要飲甜酒,不如飲冰酒,德國冰酒世界知名啦



呢一檔一張酒券可以試晒四支冰酒,好抵玩,我就鍾意右二帶紅色果支,香而唔太甜,最左果支個人認為最無個人風格



跟住就畀呢支俄羅斯總統御用酒吸引著,可惜無得試飲,咁就轉向其他酒啦



希臘嘅紅酒係第一次飲,雖然話大家傾向鍾情法國紅酒,但講紅酒歷史照計希臘嘅歷史比較長,古希臘文明仲早過古羅馬文明喎!攤檔嘅大姐話呢支酒仲係用眾神之山奧林帕斯山種植嘅葡萄,用緊公元前嘅方法採摘釀造,呢支酒亦係用嚟供奉畀眾神,信住先啦。
支Rapasani Grand Reserve係2005年嘅,都十歲仔應該㗳得下,大姐話希臘酒嘅丹寧比較重,對比法國酒陳二三十年係高峰,希臘酒陳四五十年先係高峰。嗯⋯我飲落的確係時間未夠,不過佢苦澀味都走得七七八八好易入口,大姐話支酒隔過夜等佢醒夠酒先係最精彩,真係要買返去先知喇。



清酒而家就越嚟越盛行,十年前讀書就諗過用清酒嚟做project,都話有發展潛力啦。


美酒佳餚節最抵嘅地方我覺得係佢搵專家嚟講解紅酒知識,少少入場費聽完可以扮下專家呃蝦條,唔使專登上堂喎(喂



到咗波爾多村,睇係有無啱心水啦!
 

飲紅酒,自然唔會少咗法國波爾多份,係咁易走咗轉,好似無咩老酒,呢支04年,照殺。
根據維基講,Chateau la tour haut brion係premier grand cru, 同級嘅酒莊包括拉菲同瑪歌,唔識嘢都揀到間靚莊,好運。
呢支酒酒色就唔算好深,聞一下⋯medium body啦搖佢亦無咩掛杯,飲落係dry得嚟帶啲莓類味道,丹寧味就已經褪晒,之但係即使佢孤寒到畀得果半啖,都覺得支酒仍然未到時候開。



最後當然唔少得另一醉愛威士忌啦,雖然話係蘇格蘭生活過,但唔可能飲得晒咁多支蘇威嘅,尤其係高價蘇威真係自己隊咩?呢支27年嘅蘇威,同自己差唔多年紀,絕對試得過啦。
The Whisky Agency Glen Moray 27 Year Single Malt Whisky嚟自speyside區,雖然地區唔大但反而係蘇格蘭最多蒸餾廠嘅地方。一聞我就已經覺得唔錯,飲落果然又柔又順唔會搶,甚至仲帶啲甜添,睇佢招紙咁霸氣估佢唔到反而幾啱女仔飲,去wine and dine就係試呢啲唔捨得買先值嫁嘛。

今年搵唔到啱嘅心水酒,最主因都係因為試酒嘅份量實在太少,一支酒750ml,收三張酒券六十蚊,唔好話二十分一支,連20ml都未必有,都真係有啲過份。

沒有留言:

張貼留言