2017年10月1日 星期日

觀塘辻利茶舗 百年品牌淪落記

身為一個偽日本人,去歐洲兩年係一件好痛苦嘅事,英國唔係無日本料理,但唔會好似香港咁多,質素同價錢都係考慮因素。所以當知道倫敦開左辻利,我真係返倫敦幾次就食幾次,都幾有水準,而且見到有進步。返到香港咁啱係觀塘見到辻利分店,比較一下都好。先睇吓個餐牌有幾大分別先啦。

香港餐牌




倫敦餐牌


香港分店比倫敦多選擇就梗嘅,近水樓台。計返英鎊最近低水,個價錢同香港都幾貼。

本來想點焙茶雪糕配綠茶沙冰,但店員話雪糕會融溝埋綠茶唔係咁好,最好就配返原味牛奶雪糕,但我就奇怪就算天時暑熱,我都喺冷氣地方,雪糕下邊仲係碎冰,唔會話咁快融掛?因為我都係想食返茶味雪糕,咁就綠茶配綠茶囉。

等成品就唔係等咗好耐,不過一睇個排場都幾虛,$42只係咁樣。



對比起倫敦,左邊係5.3鎊,右邊係6.3鎊,大杯之餘足料好多。



既然倫敦貴啲姑且當係平手,講返食物質素。香港果杯我一攞上手就水浸,連舖頭都未出啲沙冰已經融雪?唔好嚇我喎?咁我就先飲咗啖茶先,有茶味但好淡,再用飲管吸底部啲沙冰,濃返少少但都係講唔出濃郁兩隻字,頂多就係幾個綠茶茶包沖埋一杯嘅味道。再嚟試啖雪糕,我就明點解店員會咁擔心融雪糕問題,因為個雪糕根本唔成形。

個軟雪糕唔成形,唔夠凍係一個因素,另一個因素係佢唔夠奶兼水份多,所以佢迅速變返液態。味道唔使講,奶同茶味都唔夠濃。喺英國,奶係唔值錢,軟雪糕可以做到濃郁奶香,亦都會比較挺身,呢點香港比唔上我都會體諒,但連茶味都比唔上倫敦分店就好大問題,我唔係好相信日本總公司無畀到做軟雪糕嘅配方佢哋海外分店,我亦都唔係好相信我會黑仔到店方做軟雪糕同沙冰嘅機一齊出事。將貨就價,係我對觀塘分店嘅推測。中環分店或者會好啲,但我都係無興趣試了。

本來想話念在辻利倫敦分店解救咗我思鄉之情鬆鬆手,但諗到日本百年老字號,就更應該有穩定嘅產品質素,先至唔會敗壞名聲,都係有嗰句講嗰句好啲。

價錢:$42

沒有留言:

張貼留言