2018年6月8日 星期五

酒品點評 - 麒麟本醸造濃熟オールド

好多酒都可以陳年,清酒亦唔例外,陳年過嘅清酒一般叫做古酒,一聽就知有歷史。



以前曾經飲過古酒,味道就相當強,同茅台相似我完全頂唔順。不過呢支係我試飲過ok先買。

雖然試飲果支係新酒而呢支係過咗一年,聽職員講啲味就turn down咗,但因此打咗八折我又無咩所謂。

先由室溫開始飲啦,會覺得佢似穀物味多過米味,雖然唔太準確但有啲啤酒嘅感覺,不過係無氣唔凍版,咁你知無氣又唔凍嘅鬼佬涼茶一啲都唔鬼佬,真係幾涼茶,少少酸又有啲甜,唔會係新手酒品囉。

一般情況暖嘅清酒會更烈,呢支古酒暖咗後氣味的確濃郁好多,不過飲落味道反而甜味突出啲少咗份酸,同紹酒有幾份接近,個after taste有少少似朱古力添!

試埋凍飲啦不如?飲落酒味最淡係凍飲唔使講,同室溫比亦都較甜,飲開清酒嘅未必一下子就接受到古酒,用凍飲嚟入門係好啲嘅。

沒有留言:

張貼留言