2017年2月22日 星期三

匈牙利版出前一丁(麻油味)

Hungry⋯咳咳,Hungary版本出前一丁!雖然個包裝好鬼大陸,但點都要試試佢!用最基本嘅麻油味試味最啱,裏面包粉就好似細左薄身左,估計得港版嘅三分二甚至一半。根據鬼佬嘅性格一定會成包放晒,照港版份量肯定鹹死佢地。包麻油就一樣咁少,明明麻油先係精華。



我煮麵從來就唔跟個標準時間三分鐘,個麵餅散開晒就知差唔多食得,匈牙利版好似比較快就煮起,但對鬼佬來講可能已經算慢,嗰啲寫住一分鐘食得嘅即食麵廿秒就要熄火。

睇落個樣就無咩分別,之不過包粉啲蔥片少好多。我就習慣將粉倒落碗先加水,咁我會知食左幾多味精嘛。我都無放晒全包,三分二左右啦,但個湯已經幾鹹,應該放一半就啱口味。最重要嘅麻油就無咩唔同,都係到喉唔到肺。


麵質就有好大分別,明顯硬身啲較有咬口。我以為係煮麵時間短左關係,但浸耐左啲麵都無點發漲,呢點就贏港版唔少喇。

沒有留言:

張貼留言